Fleksograficzny druk etykiet

brak zdjęcia

W szerokiej ofercie polskiego przedsiębiorstwa Quartz znajdują się zróżnicowane usługi z zakresu konfekcjonowania. Naszym klientom możemy zaoferować przede wszystkim szeroki wybór opakowań jednorazowych, które doskonale sprawdzają się w branży kosmetycznej i w spożywczej. Oferujemy także druk fleksograficzny etykiet, przy których pomocy opakowania mogą zostać w odpowiedni sposób oznakowane. Zdecydowaliśmy się na druk fleksograficzny etykiet, ponieważ ta metoda druku gwarantuje estetyczny i trwały efekt. Quartz oferuje także specjalne opakowania typu doypack, które zostały stworzone z myślą o ich wielokrotnym zamykaniu i otwieraniu.







Zobacz również:

Zdrowe i naturalne długopisy ekologiczne!
Zdrowe i naturalne długopisy ekologiczne!

Coraz mniej mamy w Polsce i na Świecie zielonych terenów. Coraz ciężej niestety także o świeże powietrze. Dlatego tym bardziej powinniśmy dbać o nasze środowisko i otaczające nas parki i la...

Czy warto wykorzystać długopisy jako reklamę?
Czy warto wykorzystać długopisy jako reklamę?

Obecnie jednym z najpowszechniejszych oraz najpopularniejszych gadżetów reklamowych są długopisy. Ich popularność jest podyktowana kwestiami praktycznymi oraz niskimi kosztami produkcji. Z tego ...

Trybunki reklamowe ważne dla akcji promocyjnych
Trybunki reklamowe ważne dla akcji promocyjnych

W dobie przyrostu komunikatów reklamowych skierowanych do klientów następuje niejednokrotnie zobojętnienie na przekaz reklamowy docierający do nas tradycyjnymi kanałami dostępu. W takiej sytuac...

Haftowanie na koszulkach dostarczonych przez klienta
Haftowanie na koszulkach dostarczonych przez klienta

Klienci firmy Grafihaft mają do wyboru składanie zamówień na nadruki na tekstyliach własnych bądź znajdujących się na stanach magazynowych wykonawcy, gwarantującego pełnowartościowe koszul...

Zamów najlepsze banery reklamowe w dobrej cenie
Zamów najlepsze banery reklamowe w dobrej cenie

Reklama jest dźwignią handlu. Warto jednak promować się umiejętnie - tak, by nie przepłacać, a jednocześnie zdobyć odpowiednią ilość zainteresowanych klientów. Dobrym pomysłem będą ban...