wzorcowanie

CZAH - wzorcowanie w zakresie akredytacji

Wzorcowanie to jedna z wielu oferowanych przez nas usług. CZAH to firma z ponad 60 letnią tradycją - przez ten czas staliśmy się ekspertami w dziedzinie produkcji czujników do pomiaru temperatury. Nasze czujniki to urządzenia o przeróżnej konstrukcji (termoelektryczne lub rezystancyjne) oraz różnym przeznaczeniu (pomiarowym, regulacyjnym i zabezpieczającym). Wśród usług naszej firmy jest wzorcowanie w zakresie akredytacji metodą porównawczą, metodą punktów stałych, oraz wzorcowanie poza zakresem akredytacji. Produkujemy także czujniki do pomiaru temperatury, przetworniki siły i masy oraz projektujemy i wdrażamy całe systemy pomiarów temperatury. Jako firma działamy już od bardzo wielu lat i posiadamy ogromne doświadczenie - mimo to jednak, staramy się nieustannie rozwijać.







Zobacz również:

Do czego szczególnie przydatne są butelki szklane
Do czego szczególnie przydatne są butelki szklane

Butelki szklane to jedne z najbardziej ekonomicznych, a przy tym najczęściej używanych rodzajów opakowań. Wysoka trwałość, odporność na działanie różnorodnych czynników z tym wszystkim z...

Praca opiekunki w Niemczech
Praca opiekunki w Niemczech

Perspektywiczną pracą z szansą na duże zarobki, jest praca w charakterze opiekuna osoby starszej lub niepełnosprawnej. Profesjonalne opiekunki w Niemczech są poszukiwane przez agencję pośredni...

Rzetelna obsługa prawna przedsiębiorstw
Rzetelna obsługa prawna przedsiębiorstw

Z prowadzeniem działalności gospodarczej nierozłącznie wiąże się konieczność sporządzania opinii prawnych do podpisywanych umów, przygotowywania pism procesowych czy uzyskiwania profesjonal...

Pranie fartuchów i kombinezonów
Pranie fartuchów i kombinezonów

Jedną ze specjalności naszej firmy jest pranie odzieży roboczej i fartuchów medycznych. Zyskujemy coraz więcej klientów działając jako tego typu profesjonalna pralnia medyczna. Warszawa jest n...

Profesjonalne pakowanie w Warszawie
Profesjonalne pakowanie w Warszawie

Każda firma produkcyjna pragnie wprowadzić na rynek nie tylko dobry produkt, lecz również wyrób ładnie oraz estetycznie zapakowany. Pomaga to w zauważeniu przez klienta danego asortymentu jak r...